Volkert

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Wed Aug 21 23:33:32 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ha die arme schlemiel,
Kan je ook gelijk ff de rechtsongelijkheid van het bodembeslag en de
omgekeerde bewijslast in bijvoorbeeld de belastingwetgeving bijstellen???of
het EU voorstel om AL jouw en mijn internetsurf verkeer 2 jaar op te
slaan..verdacht en ik sla nog geen vlieg dood..
Irreverent? Niet sinds ik niets meer hoor over het Amerikaanse afluister
systeem (de naam ontschiet me effe) waar de heer B.Bakker nogal heet van
werd.
BTW
De consumentenbond en het bedrijfsschap horeca hebben een dringend advies
uitgebracht naar de horeca toe om nog eens naar hun 'nieuwe' prijzen te
kijken.
Waarom maken ze zich zo druk over wat essentieel een electief is, waarom
hoor ik niets over het terugdraaien van de inflatoire 8+% BTW verhoging van
verleden jaar om maar iets te noemen.
Dubitandum est

>From: "Michiel Scheffer D66" <mrsch002 at planet.nl>
>To: "Tjerk Jouwstra" <tjouwstra at wxs.nl>, "D66 Discussie"
><d66 at NIC.SURFNET.NL>
>Subject: Re: Volkert
>Date: Wed, 21 Aug 2002 22:43:54 +0200
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Beste democraten,
>
>Wij hebben er in Oost-Watergraafsmeer een beroemde inwoner bij: hij woont
>in
>Demersluis een geisoleerd wooncomplex aan het industrieterrein. Je ziet de
>inwoners er van niet in onze Albert Heijn of Blokker (gelukkig voor Jaap).
> [...]

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: