valsheid in geschrifte?

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Thu Aug 8 21:04:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Gerard,

welkom op de lijst; goed dat je je niet liet afschrikken. Mijn punt is dat
als we ons op inhoudelijk denken en debatteren willen profileren, en veel
leden krijgen die om die reden D66er worden en/of actief worden (bv. op deze
lijst), dit soort op de man spelende luldiscussies (excussez le mot, maar ik
ben er om met de ABN AMRO-bank te spreken knap "pissed off" over) geen
stimulerend effect hebben. En voor D66 is het: alle hens aan dek, en geen
gekibbel op de voorplecht.

Bernard