valsheid in geschrifte?

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Thu Aug 8 17:33:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Michiel:

een instemmend "hear, hear..."

Beste Erik,

Enig idee wat voor "Positieve" indruk dit op nieuwe lijsters maakt? Zo jaag
je nieuwe deelnemers weg en schrik je belangstellenden af; en dat kunnen we
juist dezer dagen niet gebruiken.

Beste Hein,

laat het doen van dit soort dreigementen over aan lieden als "ping-Spong".
Zoals uit Eriks citaat blijkt sta jij hier toch boven?

Bernard Aris