Van 2D naar 3D

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Apr 30 09:26:03 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ad,

Ik geloof dat ik je het niet helemaal volg. Die 3D analyse ging over iets
dat al bestaat: verkiezingsprogramma's. Post hoc, dus. Ik denk dat 2D en 3D
diagrammen toch het meest betrouwbaar bij planning vooraf, a.h.v. een stel
basisgegevens. Je verhaal over de drievuldigheid komt mij Rooms en
onbetrouwbaar voor: wie veel boeken leest etc. heeft weinig tijd voor het
overige. Daarbij, wie zegt jou dat een professor veel boeken leest?

Henk Vreekamp, Utrecht.