Buitenhof

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Sun Apr 28 15:48:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Peter,

Neem het niet te zwaar en te persoonlijk op. Dat je mevrouw
EuroParlementariër Lousewies van der Laan van harte steunt op een voor
jou belangrijk punt kan ik heel goed begrijpen. Alleen ontbrak het
onderwerp en het standpunt in jouw eerste mail. En wat je hebt begrepen
van Jan Hoekema, buitenlandwoordvoerder van de D66-TK-fractie die niet
terugkeert in de politiek na 15 mei ontgaat me ook.

Had Jan nou gezegd dat mevrouw van der Laan zo'n geweldig optreden had
in Buitenhof of had ie gezegd ", MAAR ZO`N UITLATING VAN MIJNHEER
""UILKUIKEN"" begrijp ik totaal niet ."?

Het blijft een raadsel jouw bijdragen aan deze lijst, Peter. Kun je
enige opheldering verschaffen. Grapjes over mijn naam laten me meer en
meer koud. Waar had je trouwens Jan Hoekema ontmoet? Doet ie mee met de
campagne? Wat bracht Jan nog meer naar voren?

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage