Ketchup & Mayonaise (was: rtl4 solt met politici en kijkers)

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sun Apr 28 14:23:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Ook zag ik iets over een fles ketchup en een fles majonaise. Thom de Graaf meldde zich als fijnproever of smaakmaker van Calve. NOVA kraakte het D66 spotje nogal af. Ik heb geen idee waar het zelfs maar over gaat. Weet iemand wat de bedoeling is ? Waarom staan die flessen daar ?

Tot mijn spijt moet ik blijk geven van enige plaatsvervangende schaamte
voor dat D66 spotje.

Laten ze wat bondige, en als het kan humoristische gesprekjes tussen
burgers (met of zonder D66 corifeeen) uitzenden.

Ideeen hier?

Zo-moet-het-niet-zo-gaat-het-wel-goed stijl of zo.

Kunnen we nog snel iets nuttigs met de zendtijd doen.

Bart Meerdink