rtl4 solt met politici en kijkers

Sun Apr 28 10:31:22 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Pim maakte juist als enige openlijk bezwaar tegen de kinderachtige spelltjes
en lagere-schoolvraagjes, vroeg zullen we hiermee ophouden en weer gewoon
gaan doen, en weigerde uiteindelijk zelfs antwoord te geven op de
64.000-gulden-vraag of de benzine een paar cent perliter goedkoper of
duurder was.

Fritz