Peilingen (was: Twee zetels winst)

Thu Apr 11 17:06:20 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>
>Laat ik de rol van Fluks eens een keertje spelen (die vorige week
>abusievelijk 5-5 riep :-))

 Je hebt gelijk, Henk. Ik schaam me diep... gelukkig gaat niet alleen
 D66 omhoog maar Fortuyn gaat daarnaast omlaag, dus dat is dan weer
 meegenomen. Nu nog wat inhoudelijke standpunten van de gevestigde
 partijen en we hebben onze les geleerd...

 De fout lag overigens niet bij mij: zowel 's morgens als 's avonds
 waren er 'nieuwe' NOVA cijfers. Ik forwarde die van 's morgens (die
 waren dus NIET van vorige week), en 's avonds stond er weer heel
 wat anders. Raar...

>Overigens vermoed ik dat Andeweg maar een halve waarheid heeft en dat zeker
>1 zetel door de onderwijsdiscussie is veroorzaakt. Op naar de InterView
>peiling van morgen waar we meestal 1 of 2 zeteltjes hoger zitten...

 Probleem is dat de 2vandaag en de NOVA-peilingen het niet altijd met
 elkaar sporen. Raar: bij de verkiezingen (en die zijn er net geweest)
 kan je die zaken toch ijken ?

 Marc Fluks, Amsterdam

 Bron:  NOS Teletekst
        Pagna 156-2