Srebrenica

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Apr 10 18:15:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Wat mij betreft hoeft Kok het argument 'eerst verantwoording afleggen
> in de kamer' niet te gaan gebruiken.

Zo gemakkelijk kan hij er niet mee weg komen!!!!
Bovendien kan ook dat heel verhelderend werken.

Bovendien, ik wil wel zien hoe de politiek zich ook hieruit weet te
redden!!
Ook D66!!!!! Ook de SP!!!! en alle anderen!!!!

Of wenst die politiek nu geen lessen te trekken uit de gebeurtenissen
ter voorkoming van een nieuw "Srebrenica"?

> Dat kan immers wel in de
> parlementaire enquete die er dient te komen.

Want, wie hoe of wat heeft hier gefaald, of wat en/of hoe had anders
gemoeten en waarom?
Dan wel met alle aspecten in ogenschouw! Dus ook de verantwoording voor
de Kamer.

Henk Elegeert