Roger terug in Thoms hok

wop ates wates at HOME.NL
Wed Apr 10 11:49:19 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Ik vraag me af of de voorstanders van art.23 zich wel realiseren dat
geografisch gezien
  er in 90 % van Nederland juist door dat artikel voor veel ouders geen
keus is.
Er zijn dan alleen maar bijzondere scholen in die gemeente.
Waar is dan de zo geroemde vrijheid van keuze?
Groet

Wop

Ad Huikeshoven heeft op woensdag 10 april 2002 om 10:49 het volgende
geschreven: