Uw Clingendael Correspondent

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Sep 30 12:40:41 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarde Democraten,

Uw leider, meester Thomas de Graaf, wil als lid van de geheime parlementaire
commissie der Geheime Diensten niet klappen van wat er alzo rondspookt in de
BVD-verslagen. Dat maakt van U dommocraten, en daar ben ik Principieel
tegen. Daarom lees ik in het openbaar voor uit de Aantekeningen der
Deskundigen die geen Deskundigen zijn omdat zij zich moeten hullen in
Geheimhouding. Deze Paradox brengt veel geld in het laatje, doch weinig
Aanzien. Herstelbetaling ligt in het Verschiet, later, bij God, Alla of Boeddha.

Stelling: Nederland is simpel een land in het Midden-Oosten.

1. We hebben een zwalkende regering. Op grond van de marktwerking zijn wij
de ene keer voor, dan weer tegen, en soms gematigd.

2. We hebben een Geliefd Koningshuis dat leeft als dat in, bijvoorbeeld,
Saoedie-Arabie.

3. Wij tolereren Koranscholen, recruteringscentra voor terroristen en
politieke fascisten.

4. Wij voelen ons beter vanuit ons superieur Cultuurrelativisme, omschreven
in Vele Boeken en beleden door Vele Schriftgeleerden, anders dan Christenen
sinds het Christendom minder dan 50 procent der bevolking bereikt.

Uw onbezoldigde deskundige en klokkenluider die binnenkort ook op tv zal
verschijnen wegens het gebrek aan openbare deskundigen,

Henk Vreekamp, Utrecht