Salem en George

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Sep 30 10:25:00 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De vraag is rhetorisch, maar goed, een overhoring dus. Werk je bij de BVD
toevallig? Werken jullie al met die namendatabase, zoals MS software,
relaties uitbeeld tussen namen enzo.. moeten jullie toch eens denken
ondertussen hoor, techniek is al jaren voorhanden...
Salem leidde van 1968 tot 1988 de Bin Laden Group, inderdaad tijdens de
Iran-gate jaren...
Voor nu concentreer ik mijn onderzoek meer op Yeslam, wiens SICO in
Zwitserland vliegopleidingen verzorgde en die contacten had metdezelfde
vliegschool in Florida, SICO dat bovendien een dochteronderneming is van
Saudi Binladen Group (SBG). Overigens die naturalisatie tot Zwitser van
Yeslam, tegen het advies van de raad in door de Zwitserse regering, daar is
het laatste woord nog niet over gezegd.
Vanmiddag om 15.00 komt er rapport vrij voor publiek 71 pagina's over
financiele netwerk. Mijn eigen onderzoek richt zich daarnaast nog even op
ABN AMRO bank. Daar zit ook meer achter.
Wat ook intersssant is, is de relatie tussen AL Saud kongingshuis en Bin
LAden, of de sluis functie van islamitische hulporganisaties, zoals IIRO,
moet nog even de donatiebus controleren bij de groenteman.
Zeg Ernst, daar bij de BVD, hebben jullie daar ook zo'n gebrek aan Arabisch
sprekenden?