Wees Kritisch, Blijf Denken

Fedde Reeskamp reeskamp at EURONET.NL
Sat Sep 15 21:56:31 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat zou jouw standpunt dan zijn? Ik kan me overigens geen
extreme d66 standpunten van de laatste 10 jaar herinneren.
Verder ben ik het eens met je mening over Kok, maar dan
juist omdat hij vrij kernachtig toch een zekere nuancering
aanbracht.

Fedde Reeskamp

Hallo,

Het zou beter voor de partij zijn en voor de
vastbeslotenheid van de
westelijke wereld dat wij (d66) ons niet weer als
buitenbeentje gaan
gedragen .
Ik wil de discussie uit het verleden niet over doen van
``TENZIJ DAT ,
TENZIJ DIT gaan we onder de volgende voorwaarden akkoord
.....``
Door deze niet uit te leggen voorwaarden aan de kiezers
(zoals bij gebruikt
ten tijde  van DE KRUISRAKETTEN) hebben we en gaan we weer
veel leden en
stemmers verloren cq verliezen. De Partij van Arbeid heeft
uit de jaren
zeventig meer geleerd dan wij : Als je geen extreme
standpunten verkondigd
blijf je groeien en blijf je aan de macht.
Wij zijn nog steeds bezig de parij naar de FILISTIJNEN te
helpen door onze
MOEILIJKE STANDPUNTEN .
Ik dacht dat Premier Kok zich prima uitgelaten had.
Kijk ook eens hoe oud premier Bill Clinton het doet . Hij
geen kritiek en
blijft achter  Premier Bush staan . Hij weet waarom hij dat
moet doen !!!

Peter Bos