Een Artikel-5 oorlog

Fri Sep 14 18:58:06 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder,

 Ramon Barends <r_barendsd66 at hotmail.com> surfende:
>Even dacht ik nog dat Gerard Schouw nog niet bekend was, maar er is iets
>anders vreemds. Bij de anderen staan de 'politiek leiders'. Bij ons staat er
>een oud-partijvoorzitter.

 Als de CIA zo goed geinformeerd is over datgene wat iedereen had kunnen
 weten, dan kan men nagaan hoe goed men geinformeerd is over de plegers
 van de vliegtuig-aanslagen... En hoe eng het is als Nederland daarmee het
 eigen lot gaat verbinden.

 Inmiddels schijnt het de bedoeling te zijn dat ons land -als loyaal lid
 van de NATO- binnenkort de 'Artikel 5-oorlog' gaat verklaren aan 1) Af-
 ghanistan, 2) Algerije, 3) Irak, 4) Iran, 5) Pakistan en 6) Soedan (Libie
 en Syrie ontbreken, want we zijn een vredelievend landje). Mag ik dit vrij
 ernstig gek vinden ? Dank U...

 A propos, weet iemand toevallig wie CIA-spion voor Nederland is ?    :-)