Vreekamp

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Fri Sep 14 18:04:11 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>
>To: Bert Bakker <bbakker at usa.net>
>CC: D66 at nic.surfnet.nl
>Subject: Re: [11 september]
>Date: Fri, 14 Sep 2001 07:25:27 +0200 (CEST)
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Beste Bert,
>
>Je beantwoordt feilloos aan het profiel dat ik schets van een D66-er:
>iemand
>die niet inhoudsvol kan reageren. Een nihilistisch pragmaticus.
>
>Henk Vreekamp, Utrecht
>----------------------

Beste Henk,

Het enige wat ik van jou lees zijn zure mails over D66, jurrrrristen en
Leden van het Landschgezag.

Heel eerlijk gezegd begin ik mij af te vragen waarom je geabonneerd ben op
de D66-lijst als je ons toch alleen maar slecht en jurrrrrristen vind. Kun
je mij (en de rest) dit uitleggen ?

Ik ben democraat genoeg om de 'tegen-mening' te horen, maar kom dan toch
tenminste met politiek-inhoudelijke argumenten.

Ramon Barends

D66: http://www.d66.nl

Download MSN Explorer gratis van http://explorer.msn.nl/intl.asp