Open Brief aan Bestuur en Fractie

Fri Sep 14 16:20:23 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein en anderen,

Ik heb mijn overigens neutrale verzoeken aan het bestuur en de fracties (2e
Kamer en Euro) aan hen nagezonden.

Geacht Bestuur en Fracties D66,

Mede naar aanleiding van uitwisselingen op de informele discussielijst van
D66 over de tereuraanslagen op New York en Washington en de vele gevolgen
daarvan verzoek ik u het volgende.

Wilt u zoveel mogelijk kenbaar maken (in ieder geval via onze website ten
behoeve van onszelf) wat onze volksvertegenwoordigers bijdragen om te
proberen goede en effectieve antwoorden te geven en te ondersteunen op de
enorme vragen en twijfels die leven?

Wilt u kenbaar maken welke voorbereidingen worden getroffen om op ons
congres over twee maanden
er gepaste en nodige aandacht aan te besteden?

Met vriendelijke groet,

Fritz van Rikxoort

PS
Ik heb een algemeen e-mailadres van de Eerste-Kamerfractie niet via onze
website gevonden. Wil het secretariaat mijn verzoek ook aan deze fractie
doorgeven.
<