11 september

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Sep 14 07:25:38 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Peter,

Wat ik opzettelijk even uit mijn verhaal heb gehouden, is wat te doen met
Israel. Ik vond het wel aardig om dommocraten eerst te provoceren tot
inhoudsloze reacties. Het experiment lukte wonderwel: D66 is inhoudsloos,
preekt 'matiging' e.d. en komt met vergelijkingen die nergens op slaan.

Ik voeg daaraan nu een derde element toe (naast stop hulp aan Gaza en
nauwgezette controle moskees): een gematerialiseerde eis aan Israel
onmiddelijk te stoppen met kolonisatie. D.w.z. als-dan, zoals bijv.
intrekken steun, verbieden import e.d.

Hier in Utrecht hebben we ruime ervaring met leidinggevende domme D66-ers.
Ik ben bang dat dit zich landelijk uitbreidt.

Henk Vreekamp, Utrecht