Singh Varma kiest voor de aanval

Mon Sep 10 14:14:24 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Uit de Telegraaf van vandaag:
>Volgens Felter was Varma ervan overtuigd dat ze ongeneeslijk ziek was. "Dat is
>haar door een alternatieve genezer verteld. Ik zie haar nu drie weken. Toen ik
>samen met de internist had vastgesteld dat ze geen kanker had en zij dat
>besefte, stond ze voor een probleem. Ze had immers iedereen verteld dat ze
>kanker had."

 Waarop Mevrouw Varma haar marionetten liet rondbazuinen dat ze inmiddels in
 een coma lag. Was ze daar dan ook van 'overtuigd' ?

 Nadat advocaat Dhalganjansingh zichzelf openlijk belachelijk heeft gemaakt,
 is het nu de beurt aan Felter. Het feit dat Singh Varma dergelijke mensen
 simpelweg opoffert aan haar zaak, bewijst eens te meer dat ze een oplichter
 is en niet aan 'psychische klachten' lijdt. Ze weet precies wat ze doet en
 laat zich slechts door 1 ding leiden: een zucht naar zo veel mogelijk geld.

 Daarnaast zou ze ook weer lijden aan een 'verwaarloosde suikerziekte'. Moeten
 we geloven dat iemand 'die denkt dat ze dood gaat' haar suikerziekte ernstig
 verwaarloosd ?

 De enige mensen die zeggen dat ze aan suikerziekte lijdt zijn de mensen die
 ze voor haar zaak bezig is op te offeren. Hun woord legt dus weinig gewicht
 in de schaal. Misschien dat de TROS voor de gelegenheid een bloedprikje kan
 afdwingen ?

>"Mevrouw Varma heeft me gezegd: We moeten in de aanval gaan", aldus haar
>raadsman.

 Kijk, dat geloof ik nu weer wel. Een goed advocaat adviseert zijn client
 in zo'n geval trouwens om van een zaak af te zien. Maar Mevrouw Singh Varma
 ruikt weer geld en is dus niet meer te houden...

 Die advocaat had allang moeten opstappen, uiteraard.