Palestina

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Sep 7 18:56:59 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mee eens, onnodig om te zeggen. Het is een van de grootste schandes van de
laatste 40 jaar, om willens en wetens Palestina te laten smoren in het
Israelitische en westerse vet, en te weten dat elke dag opnieuw zowel
Zionisten, gewone joden, en palestijnen weer vermoord zullen worden,
families soms al meer dan 40 jaar op een kluitje leven, ontheemd van eigen
grond, en het westen doet alsof israel zich verdedigt. Er zijn een aantal
mensen in de politiek, warschijnlijk gelieerd aan Holland Signaal en
Zionistische clubs, die als ik wist van hun achterbaksheid en geb rek aan
ethisch vermogen, en ik ze tegenkwam ik hun persoonlijk (vanwege gebrek aan
wettelijke mogelijkheden en eefectiviteit) tot recht zou roepen.