regels van debat en fatsoen

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Wed Sep 5 00:46:06 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny die zich niet voelt aangesproken schrijft:

Hey Fedde,
Que Pasa?
Hoe ging het met onze Argentijnse tango-danseres, op haar 'wereldreis'
door nederland vandaag?
Waarom "verzoek" je een ontvangstbericht op je e-mail?
Valt 'effe dimme' nog binnen de grenzen van democratische redelijkheid
en fatsoen.
Wat is virtual unreality
So many questions, so little time...

groetjes