Hulp gevraagd

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Mon Oct 29 14:04:19 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> "H. van Meeteren" schreef:
>
> ...................wil ik graag het
> land in om vóór het congres van 17 november zoveel mogelijk kennis te maken
> met de regio's en plaatselijke afdelingen. Ik moet dit vlechten in mijn
> werkzame en familie-leven, maar de intentie is oprecht.

> Zijn er mensen op de lijst die kunnen "bemiddelen"? (Even hun plaatselijke
> afdeling of regio op de schouder tikken...).

Op 14 november vindt er een AAV plaats in Haarlem waar zowel een
kandidatenpresentatie als
de behandeling van het landelijk verkiezingsprogramma aan de orde komt.
Zoals je ziet is er geen ruimte meer voor andere items.
En je komt natuurlijk niet om even 5 minuutjes je gezicht te laten zien.
Jammer, want je strijdlust spreekt mij zeer aan.

Glenn Mellonius
Haarlem.