Let's Kick Ass! (was:Re: Pim Fortuyn en zijn dictatoriale neigingen)

H. van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Oct 24 15:14:12 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:50 24-10-2001 Wednesday, edebets1 at euronet.nl wrote:

Onze berichten kruisten elkaar! Telepathie?

>Wie het weet mag het zeggen, graag hoor ik ook van onze kandidaat
>lijsttrekkers
>op dit D66 forum (Hein?) hoe zij met de figuur Fortuyn en met leefbaar
>Nederland omgaan als Pimnmetje weer eens zijn ultra rechtse gebral staat te
>bezigen.

Het gebral c.q. gekakel c.q. gesis van Professor Dr. Pim Fortuyn geeft ons
een *uitgelezen* gelegenheid te laten zien waar *wij* staan! Prima dat zo'n
figuur nu lijsttrekker wordt van een partij die nauwelijks gevaar voor ons
betekent, maar ons wel in staat stelt een robbertje stevig te debatteren.
Ik ken Fortuyn nog uit mijn Lagerhuis-tijd, en heb gezien hoe Marcel van
Dam met hem omgaat. Veel geleerd!! Dit varkentje wassen we heus wel. We
moeten alleen het juiste wasmiddel hanteren, en natuurlijk niet te fluwelen
handschoentjes gebruiken...

>Moeten we dit soort types negeren of juist de discussie aangaan?

Nee dus, we tonen in felle en integere discussies systematisch aan waar wij
staan en waar hij staat. Ik heb net het programma van ons goed doorgelezen
en ik ben razend enthousiast. Vooral de wat minder sexy punten van
onderwijs, van de zorg, van de vernieuweng van het bestuur e.d., we hebben
dankzij de programma commissie ijzersterke ammunitie gekregen. Wie de
lijsttrekker ook wordt: let's kick some ass!!!!

Hein Westerouen van Meeteren