Vreemde datum

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Wed Oct 10 19:05:31 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr Marc-Alexander Fluks stuurt nu al een tijdje zijn berichten naar de
lijst op een vreemde manier.
Alle berichten dragen dezelfde abnormale datum/tijd namelijk
maandag 32 augustus 2001 32 uur 40 minuten 0 seconden tijdzone + 2 uur.

Mijn emailprogramma (Netscape) maakt daar 01-01-70 1:00 van.
Gevolg is dat alle berichten van Fluks ergens onderaan komen, terwijl de
nieuwste binnenkomende berichten van anderen bovenaan binnenkomen.
Dit is erg vervelend.

Kan hij a.u.b. een normale datum gebruiken, of mij vertellen hoe ik in
Netscape berichten kan sorteren op binnenkomstmoment.
Ik weet wel hoe dat moet in Outlook op mijn werk, maar niet hoe dat moet
in Netscape thuis.
Volgens mij kan dat niet.

Glenn Mellonius
Haarlem.