Namenlijst terroristen FBI

Eibert van de Streek streeke at IAE.NL
Wed Oct 10 15:22:10 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Allen,

Het is blijkbaar weer eens raak, vanwege zgn "vormfouten" worden weer
verdachten vrijgelaten.

Nederland is een paradijs voor zware criminelen, terroristen en witte
boorden criminelen.
Altijd is er altijd wel een vormfout te vinden of maakt de wet het
onmogelijk om het bewijs
rond te krijgen. Het valt mij op dat zware criminelen vaak vrij komen
vanwege
vormfouten en dat bij witte boorden criminelen het formele bewijs niet
rond te krijgen is.

Hoe je het dan wel juridisch correct moet aanpakken weet ik niet maar mijn
rechtsgevoel wordt nogal eens op de proef gesteld.

Alle juristen bij D66 brandt mij maar af!

Eibert van de Streek