Echte integratie islam

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Oct 8 20:38:47 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bste Hin,

Je hebt me niet helemaal goed begrepen. Ik bedoel: interne kritiek bij de
moslims in Nederland en/of Europa. Zo verliest het fundamentalisme gaar
voedingsbodem, wordt integratie wezenlijk bevorderd. Die kritiek moet
volgens mij een kans hebben omdat de sociaal-politieke context hier een
beetje ontbreekt voor fundo's - geen dictatuur, geen censuur etc.

Henk Vreekamp, Utrecht