Angst voor debat (2)

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 5 23:15:09 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk mag zich graag uiten op deze side, en zijn eigen paradigmas op
metaniveau over het verkapt liberalisme versus de gebonden overheidsmarkt,
allez, laissez faire, of over het niet geaccepteerde interculturele van een
allochtoon, of over de maatschappelijke meerrrrwaarde van een jurist
weergeven. Ik ken hem uit Utrecht, als een echte non conformistische
demokraat. Die ook kan doorslaan in zijn zoektocht naar eigen gelijk. Het
stelt me teleur, dat hij zich nu slechts tot D66 verklaart voor de
demokratische verhoudingen, waartoe we ooit zijn opgericht en toen dat met
name per se noodzakelijk was. D66 is wat meer dan alleen dat.

Ik hoop ook dat Bert Bakker zich niet door Henk Vreekamp heeft laten
beledigen, want hij kon juist de achtergronden van ons fractieoptreden,
waarom we tegen de gewongen veiling van de 538 frequentie zijn, of nog zo
wat, goed verwoorden. En het krikte het niveau van deze discussiegroep op.

Tjerk