Angst voor debat?

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Fri Oct 5 12:37:42 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> hij
> je
> bent!

> dat
> Ik

> worden
> van
> er
> hard
> meneer
> het

===

Hein,

Het verhaal over het arrogante gedrag van een D66 meneer in Amsterdam komt me
bekend voor.
Troost je met de gedachte dat het voordeel van de democratische besluitvorming
in onze partij is dat dergelijke types niets te vertellen hebben. Als zij wel
iets te vertellen zouden hebben is het aan de leden om hen op hun nummer te
zetten.

Maar hoe je het ook wend of keert, we blijven een partij die z'n oorsprong
vindt in de Amsterdamse Grachtengordel. Proleterig gedrag schijnt daar bij te
horen en staat garant voor een grote hoeveelheid stemmen binnen dit gebied,
daarbuiten worden we er denk ik erg door gehandicapt (Jouw verhaal over de
keldermet goeie ideeen die liggen te schimmelen).

Ernst Debets (Lid sinds 1982)
Zaanstad