Bewijzen

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Oct 5 01:00:21 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Glenn Mellonius wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Kan iemand mij vertellen WIE er eigenlijk de "bewijzen" hebben gezien
> m.b.t. de betrokkenheid van Osama bin Laden bij de aanval op Amerikaanse
> gebouwen.
> Heeft alleen de secretaris van de Navo dit gezien, en wouwelen Kok en van
> Aartsen nu maar een eind mee?
> Of hebben die twee deze "bewijzen" ook onder ogen gehad?

Op een andere lijst las ik dit:

"
Is het niet mogelijk die bewijzen tegen Bin Laden door de Hoge Raad te
laten
toetsen? Dat kunnen ministers toch niet, dat is toch hun vak niet.
Ministers
kunnen dan beslissingen nemen op grond van het oordeel van de Hoge Raad.
"

Of door een internationale instantie?

Overigens blijft de vraag of het voorval al goed geduid is.
Mogelijk gaan we een nieuwe reeks in gang zetten door een westers middel
in te zetten.

Henk Elegeert