Van Boxtel schoolmeester of erger?

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Oct 4 08:16:04 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misschien kan Rogier van Boxtel ons tevens informeren dan, hoe zelf-kritisch
de Islamitische organisaties zijn. Soms krijg ik de indruk dat de
minderheden in Nederland volkomen autistisch zijn. In plaats van zelf
geschrokken te zijn van zulke berichten, zijn ze boos op de berichtgever, is
daar niet een spreekwoord voor?? Ipv bezorgd te zijn over verder
terreuracties en radicale organisaties binnen eigen gelederen, zijn ze bang
gediscrimineerd te worden. Bestaat er onderzoek naar iets van
angstfixaties?? ik bedoel een soort van neurose waarbij je altijd bang bent
voor iets, bij elke aanleiding ook, soms word ik daar namelijk echt helemaal
idioot van, en ik ben waarempel niet de enige volgens mij...

Overigens kan men dit niet los zien, van compensatie-regelingen voor mn
afstammelingen van slaven..., maar daar hebben zeker de Turken niets mee te
maken, tenzij als daders...