vraag

Van Aalst - Houbraken quissama at WXS.NL
Wed Oct 3 21:41:13 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarde Lijsters,

Weinig tijd gehad om deze lijst te lezen, maar nu wel en dus even hierop
gereageerd:
Ik heb sinds kort de lijst zo ingesteld dat er geen mails meer naar de lijst
kunnen vanaf accounts die niet als lid aangemeld zijn. Er werd nl. wel erg
veel onzin naar de lijst gestuurd vanaf semi-junkmailaccounts.

Mocht je toch vanaf bv. het werkadres willen kunnen mailen, maar geen post
willen ontvangen, dan meld je je werkaccount aan bij de lijst ('subscribe
d66' - listserv at nic.surfnet.nl). In het mailtje dat je dan als bevestiging
krijgt, staat dan hoe je je kunt instellen dat je geen mail van de lijst
ontvangt.

Maar de methode van Ernst is ook mogelijk.

Groet,

Chido.