vreselijk

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Mon Oct 1 13:31:16 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Net als je denkt dat het allemaal niet vreselijker kan, lees ik in de
Telegraaf het volgende werkelijk onthutsende nieuws:
"Tientallen honden en konijnen zijn al gedood door proeven in
trainingskampen nabij het Oost-Afghaanse Jalalabad."
Dit is toch verschrikkelijk! Het eerste wat er door mijn hoofd schoot was:
en nu is het genoeg! Er moet een internationale alliantie komen tegen dit
soort terreur!
Pas later dacht ik, het zou natuurlijk betekenen dat terreur gedefinieerd
zou moeten worden, en dan komen met iets als: "landen die toestaan dat op
hun grondhgebied komijnen en ander soortig leven wordt misbruikt voor
medische proeven" .. aiai, opeens voelde ik me erg slecht...