Uitruil ESF-Bouwfraude: Melkert-Korthals gespaard

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Nov 29 23:59:10 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Henk Vreekamp" <vreekamp at knoware.nl>

> Reeds eerder bracht Bakker enig kritisch vermogen op dat helaas een dag
> later werd gedesavoueerd door ijskonijn De Graaf. Bakker stond mooi voor
> schut. We mogen hopen dat Thomas Maria deze keer zijn grijns niet omzet in
> een snauw. De man lijkt me totaal ongeschikt om een verkiezingscampagne te
> voeren. Voorganger Borst kon in 1998 tenminste nog appelleren aan het
beeld
> van een fragiele oude dame die haar weetje weet. Gut, welk beeld roept De
> Graaf eigenlijk op?!

Het congres heeft met grote meerderheid op hem gestemd. Dus de leden zien
hem wel zitten. Waar was u op het congres? U had ook een ander kunnen
kiezen!
Overigens ben ik ook een fan van Bakker. De man is en échte D66-er van het
originele soort. Gelukkig blijft hij in de kamer, als hij althans hoog
genoeg op de lijst komt.