STEMMEN VIA INTERNET

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Mon Nov 26 14:01:22 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In Utrecht vindt momenteel een stemming via internet plaats voor de keuze van een standbeeld op het nieuw ingerichte Neude. Een adviescommissie heeft een voorselectie van 3 beelden gemaakt. Ik zie de haas van Barry Flanagan wel zitten en ik ben nieuwsgierig, hoe zo'n internetstemming nu werkt, dus zouden jullie allemaal ook www.utrecht.nl kunnen opzoeken en bij de beeldenstemming uw stem op thinking on a rock willen uitbrengen. Ik woon tenslotte vlakbij het Neude, en zo kan ik dan op mijn paasbest iedere dag naar mijn werk gaan.

Cogito, ergo sum,

Tjerk