Mislukte orgaandonatie-wet Borst

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Nov 18 23:01:01 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Carel,

Dat je mijn analyse over het falen 'gebabbel' noemt mag niet verhullen dat
jouw bijdrage in ieder geval nul is. Het gaat er dus om te kijken wat de
oorzaken van het falen zijn. En die zijn niet van persoonlijke aard of de
schuld van Borst, en meer van zulke reacties. Met jouw manier van reageren
blijven er dojen vallen...

Verder ga je voorbij aan de politieke constellatie waaronder die wet werd
aangenomen: de meerderheid in de TK wil niet het Belgische model.

Henk Vreekamp, Utrecht