We doen mee!

lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Thu Nov 15 12:32:26 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vind het altijd weer jammer dat er door de replicant zonodig geknipt
moet worden. Hier blijft wel zeer weinig over van mijn betoog.. maar ala
Om te beginnen ben ik geen pacifist, en beweer dat ook nergens. Om je,
als klein k.. landje voor dit conflict (met alle macht) vrijwillig aan
te melden gaat mijn pragmatisme te boven.

Voor wat betreft terrorisme
Uitroeien is niet mogelijk. Het bestaat in te veel vormen.
Staatsterrorisme: van flitspaal tot Roemenie, Oost-Duitsland  en
erger...
Ethnisch terrorisme van Vlamen/Walen tot Baskische bommetjes
Geloofsterrorisme van de IRA tot Osama Baby
Terrorisme door verongelijkte groeperingen van mensen die flitspalen in
brand steken tot leden van de (voormalige) Bader Meinhoff gang.
Overheden gebruiken het woord terrorisme onmiddelijk als hun gezag in
het geding is..
Fanatieke geloofsovertuiging, als minderheid niet serieus genomen worden
politieke ideologie, kortom teveel om in kort bestek op te noemen.
Of het nederlandje voorbij zal gaan is de vraag, dat betekent nog steeds
niet dat je het moet inviteren.
We hebben gelukkig wel indruk gemaakt met dit gebaar. De Grave werd
ontvangen door de onderminister Wolfowitz, zijn collega Rumsfeld moest
nodig 'ground zero' van het WTC bezoeken en had geen tijd voor De
Grave.. nederland mag meehelpen om de drugstransporten in het Caraibisch
gebied te bestrijden. Nou ja dat is ons wel toevertrouwd [:-))

Je laatste paragraaf "Op z'n allerminst..." is historisch debatable,
komt  emotioneel over, en gaat volkomen voorbij aan de ratio.
En de ratio refereerde ik aan..

Lenny
A society of sheep must in time beget a government of wolves