Website: kies Hein van Meeteren

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Nov 2 18:02:41 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik word altijd beetje moe van dat vrijblijvende reclame gelul. Maak nu eens
een agenda met 5 punten (is misschien al teveel, demos is een nominaal dom
begrip), zeg concreet (dus niet zoals op de website: Hein wil, Hein zal ...
vaag, vaag... hoe dan, ik zie het nog geen cultuuromslag in de politiek
plaatsvinden op basis van Hein zijn wil en 10 magere zeteltjes, het zou
bedrog zijn, te zeggen dat alles anders wordt)... hoe.
Bind je daaraan vervolgens, maak een tijdplan, zeg dat na 1 jaar dit, na 3
jaar dit, zodat de partij vantevoren weet, waarop je na een jaar afgerekend
kunt worden. Vier jaren zijn een te lange  tijdslijn om verantwoording af te
leggen, er gebeurt teveel in 4 jaar, ik noem bijvoorbeeld maar eens, de
omslag binnen D66 van nieuwe economie met eeuwige groei, naar een jarenlange
recessie die nu voorspeld wordt door sommigen.
De website zegt me niets dus.