Vulgair-liberalisme

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Nov 2 08:30:43 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein,

Je bent weer een ietsepietsie aantrekkelijker als tegen-kandidaat voor ons
burgemeesterszeuntje - deze correctie op een eerdere, wat kortaffe reactie
op een andere lijster. Ik moet trouwens nog eens dat verkiezingsprogramma
opnieuw lezen, want je haalt er toch wel alleen de leuke puntjes uit,
herinner ik me zo. In de komende dagen zal ik eens een overzichtje geven van
de uitglijers.

Henk Vreekamp, Utrecht