beetje dom

Gerbrandy drs G.J.M. G.J.M.Gerbrandy at MINEZ.NL
Fri May 18 09:32:46 CEST 2001

Het spijt me zeer, maar ik vind dit zo'n Nederlands gekissebis. Zou er ook
maar één procedure te vinden zijn in Nederland die voor het koninklijk huis
hetzelfde werkt als voor alle andere Nederlanders? Uiteraard is dat niet
democratisch, maar dat is het koninklijk huis per definitie niet. Wij
Nederlanders kijken weer alleen naar de plichten van iemand van dit huis en
niet naar de lasten die daarbij komen kijken. Alleen al het feit dat
diegenen die onder de ministeriele verantwoordelijkheid vallen niet in staat
zijn om aan deze discussiesite mee te doen, moet voor velen van de
deelnemers van deze site een verschrikkelijk perspectief zijn.

Samenvattend: niet zo zeuren over dit soort triviale zaken. (En dat slaat
niet op de persoonlijke ervaringen van anderen bij het verkrijgen van het NL
staatsburgerschap)Laat Alexander ook eens profijt hebben van de bijzondere
positie waarin hij ongevraagd per geboorte is beland.

Gerben Jan

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: muijz at dds.nl [mailto:muijz at dds.nl]
Verzonden: donderdag 17 mei 2001 22:32
Aan: D66 at NIC.SURFNET.NL
Onderwerp: Re: beetje dom

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Enige tijd geleden las ik in Vrij Nederland dat er reeds een
groep van Nederlanders met buitenlandse partner (in spe)
bestaat die zich bezighoudt met het verschil in behandeling
tussen henzelf enerzijds en WA en diens Maxima anderzijds.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66