achterlijke islamieten

aart van boeijen aleph at LUNA.NL
Wed May 16 09:04:30 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

'net zoals jij met me eens bent dat islamieten gevaarlijk zijn voor het
gezond verstand'

het gaat volgens mij niet zozeer over burgerlijk whatever that may be maar
over achterlijk. ik versta daar in dit verband mensen onder die zo'n
uitspraak als boven doen evenals een imam in Delfshaven Rotterdam op grond
van vergelijkbare uitspraken maar nu waren de homo's het haasje. 'gezond' en
'ongezond' is dikwijls een kwestie voor deze mensen. smetvrees is wellicht
wat hen bindt.

--
;-) aart

Aart A.T. van Boeijen