Fw: Verklaring Maxima

H. van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Mar 31 15:12:06 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 13:18 31-03-2001 Saturday, P.F.G. Bos wrote:

>Ik vind dit een WALGELIJKE REACTIE. Ik schaam dat leden van D66 zo over ons
>Koninklijk Huis schrijven.
>Hebben jullie nog wel gevoel ???

Hééé, Bos, relax man. De zaak zat gisteren zó goed in elkaar dat er gewoon
niets te zeikemezeuren valt. Zelfs van Walsum kon niets meer uitbrengen.

Natuurlijk is het één grote soapvertoning, een geweldige poppenkast.
Heerlijk toch.

Waar ik me meer zorgen over maak is de vraag wanneer Nederland een
provincie van Argentinië gaat worden. Hoewel grootgrondbezit in dit land
alleen al om geografische redenen onmogelijk is....Want dat het elitaire
burgermeisje Maxima ons koningshuis zit over te nemen staat vast. Alexander
zat al te stamelen als een verliefde Dik Trom en Maxima ("Ja, Alex, je was
gewoon een beetje dom, hahaha") had de regie zo goed in handen dat zelfs
Bea erbij verbleekte. Nee, die Zorreguieta's weten hoe ze een koninkrijkje
kunnen inpalmen. Wisten jullie triouwens dat op de eliteschool waar Maxima
op zat (fl. 3000,- per maand) een weddenschap onder de meiskes ging wie als
eerste een Europese prins zou versieren? Echt waar. Nou, Maxima heeft de
weddenschap gewonnen. Glansrijk.

Viva Maxima. Viva Argentina. Viva Zorreguieta! Guilermo Alejandro Rex!