valsemunterij..

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Wed Mar 28 16:21:29 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Form: Reply
Text: (63 lines follow)
Bravo!
Leve de feiten en nuances!

Ter ondersteuning van Marks verhaal een verwijzing naar de Euro-bankbiljetten
beschrijving van De Nederlandsche Bank:
http://www.dnb.nl/euro/4-inleiding.htm

En voor wie zich vast wil voorbereiden op valse biljetten:
http://www.dnb.nl/euro/4-echtheidsknmrk.htm

(En voor de hele - dus ook de munten -  DNB-Eurosite:
http://www.dnb.nl/euro/index.htm)

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.