Onbeleefd Nederland

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jun 8 22:23:19 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc,

Misschien herinner je je nog dat ik Leefbaar X langs de meetlat van het
populisme legde. Ze voldeden zowat aan alle criteria, behalve de ergste,
geweld. Ik baseerde me slechts op lokale ervaringen, toen de leiding van D66
in Utrecht het opportuun achtte om rollend over straat te gaan (fractie
versus wethouder).

Maar ja, wat wil je ook. Drie mannen, als persoon best aardig (niveau GL),
economisch patjepejers (niveau Jorritsma), en zodra ze de politiek in gaan
onuitstaanbaar.

Wat mij vooral irriteert dat brave politici zich zo door Henk Westbroek enzo
laten intimideren. Door hun slapheid verschaffen ze als het ware automatisch
het gelijk aan HW.

Wat we nodig hebben zijn een paar Brinkhorsten...

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 22:30 7-06-01 +0200, you wrote:
> [...]
> ze eens ongelijk.
>
> Het grote probleem van het politiek bestel is het nihilisme en dus valt
> LN dat niet aan maar speelt er handig op in. De politiek van vandaag gaat
> nergens meer over en dus sticht men een partij die 'dat nergens over gaan'
> tot uitgangspunt maakt van het politieke denken. Getverderrie; het absolute
> dieptepunt lijkt daarmee bereikt. Kan het erger ?
>
> Ook opgevallen ? Het LN partij-logo komt schaamteloos overeen met dat
> Esso-ontwerp van de CD. Het wil er niet bij mij in dat zoiets op toeval

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66