Ambtenaren moeten homo's trouwen ?

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sun Jul 29 21:44:55 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft wellicht niet in de gaten dat ik Wim ALthuis ken, dus
dat het voor mij nou ook weer niet zo zinnig is om hier op in te gaan. Wij
spreken elkaar ook live in de kerk met koffie elke zondag. Dus...

Wim richtte de vragen in eerste instantie aan Henk Vreekamp, maar in
algemene zin aan de lijst: vandaar de reminder.

Henk Vreekamp heeft kennelijk geen antwoord of hij is met vakantie... ??? :)

groet,
Ramon

Download MSN Explorer gratis van http://explorer.msn.nl/intl.asp