Attachments (Was: Fw: Afloris1[1])

Van Aalst - Houbraken quissama at WXS.NL
Wed Jul 25 23:11:17 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarde lijsters,

Als een der lijstbeheerders het volgende:
Als Erik van den Muijzenberg nog wat meer had opgelet, dan had hij gezien
dat de mails die via de DISCUSSIELIJST waren verspreidt, geen attachments
bevatten. Het is nl. al vrij lang geleden ingesteld dat attachments via de
lijst geweigerd worden, juist om dit soort dingen te voorkomen. Dat mensen
(en beslist niet alleen newbies) het nog steeds niet kunnen laten om zonodig
te replien naar niet alleen de lijst, maar ook naar de originele zender, is
beslist ergerlijk (en soms zelfs schadelijk omdat dan attachments wel
verspreidt worden), maar nog beslister niet mijn verantwoordelijkheid.
Dat straft men maar lekker onderling af. En graag buiten de lijst om. Met
dank, namens velen.

Chido Houbraken