Fw: Afloris1[1]

Wed Jul 25 21:43:53 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Meneer Bos, u heeft mij, en waarschijnlijk nog ruim 100 andere
personen een emailbericht toegezonden met de tekst:

        MAAK DEZE BIJLAGE NIET OPEN : DIT IS DE NIEUWE VIRUS  !!

Aan dit bericht was een bijlage gekoppeld van 200Kb. Blijkbaar
het virus; u schrijft immers: 'Dit is de nieuwe virus'. (sic)

Met vr.gr.,
Erik vdMb

(Listowner, ik herhaal mijn pleidooi voor het afschaffen van
attachments. Attachments zijn niet nodig op een mailinglist;
Jos Horikx heeft dat helder uitgelegd.)

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl