virus

Cees Binkhorst C.Binkhorst at NET.HCC.NL
Tue Jul 24 21:40:49 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

p.f.g.bos schreef op 24 Jul 2001,:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl ----- Original Message ----- From:
> "p.f.g.bos" <pfgbos at chello.nl> To: "Guillaume"
> <guillaume at raketnet.nl> Sent: Monday, July 23, 2001 11:21 PM
> Subject: Re: virus Ik maak van onbekenden en ook van deze lijst
> NOOIT geen attachments open . Volgt dat advies maar . Tenzij je
> hem of haar persoonlijk kent.  Je kent dit alleen maar in de
> toekomst ondervangen dat lijsters lid moeten zijn van D66, zoals
> ik dat reeds vaker hebt geuit . Dan weet je waar je mee te doen
> hebt Peter F G Bos

Dit virus gaat al een tijdje rond en verstuurt een deel van een
willekeurig bestand aan de adreslijst in Outlook. Dit gebeurt na het
openen van het attachment.
In deze tijd van internetten via de kabel een 'ideale' manier van
verspreiden. Immers, zodra iemand een attachment opent gaan de
nieuwe geinfecteerde berichten al, via de permanente verbinding van
de kabel, de deur uit!

Het is mij volkomen onduidelijk wat het al of niet lid zijn van D66 te
maken heeft met het versturen van geinfecteerde berichten.

Groet,

Cees Binkhorst