Twijfel over ziekte Singh Varma

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Jul 22 10:05:42 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Remko de Knikker wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Remko:
> ik heb haar in elk geval nooit volkomen gezondheid durven toedichten ...
> het is in elk geval een prachtig verhaal en ik plaats haar zonder meer in de
> categorie Jules Croiset. Er zou iets als de Jules Croiset prijs moeten komen
> eigenlijk.

Kan. Maar toch zie ik niet in waarom men ook in deze "bedrijfstak" niet
ziek zou kunnen worden!
Of van bepaalde ziektes uitgesloten zou moeten zijn.

Even geen idee welke ziekte hoort bij het voeren van een zwakke
(financiele)administratie of het hebben van onvoldoende aandacht voor
het (persoonlijk)netwerk.

Of vindt hier de "gebruikelijke" verwarring plaats tussen "oorzaak vs
gevolg"?

Henk Elegeert