Ambtenaren en trouwlustige homo's

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Thu Jul 12 18:16:54 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>is.

Henk Elegeert:
>BTW: Als RPF-GPV-SGP riepen "het homohuwelijk is niet goed" lijkt me dat
>op zijn zachts gezegd een vooroordeel! Hoe willen zij dat beoordelen,
>tegen welke achtergrond?

Reactie:
Ik geef het op.

Na lezing van de URL over de uitleg van bijbelse delen over homosexualiteit
die wij van Henk Elegeert gemaild kregen [waar echt zoveel onzin instond dat
ik heel lang bezig zou zijn om dat van commentaar te voorzien] en nu na deze
opmerking nadat ik verwezen heb na de Bijbel en Leviticus 18:22 (geschreven
door Levi BTW ;) waar duidelijk in staat waarom christenen tegen het
homohuwelijk zijn ga ik die vraag niet meer beantwoorden. Het lijkt mij
glashelder zo langzamerhand maar dit is aan dovemansoren besteed.

"Er is veel mogelijk, maar niet alles is nuttig" schreef Paulus al in zijn
brief aan Corinthe.

Ramon Barends