virus

harry Arkesteijn arkeste at IAEHV.NL
Wed Jul 11 20:18:26 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,
Enige weken heb ik een crash gehad met mijn computer. Hij is toen door
Paradigit opnieuw ingericht. Blijkbaar is er tijdens de crash destijds iets
fout gegaan en zijn er onder jullie die een mail van mij hebben ontvangen
met een bericht aan Gerard Schouw met een virus als attachment. Ik heb geen
weet van het verzenden. Maar wijt het aan de crash. Mijn excuses voor het
ongemak. Een volledige scan over al mijn files leverde geen virus op.
Groeten en toch nog een fijne vakantieperiode,
Harry Arkesteijn