Ambtenaren en trouwlustige homo's

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Jul 11 16:04:36 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Leviticus kan schrijven wat ie wil, maar wat moet ik daar mee?
>Het is in zijn/haar beleving een "gruwel".
>
>Wat is hier het principe?
>
>Henk Elegeert

*Jij* hoeft daar niks mee. D66 hoeft daar niks mee. *Gelovigen* echter wel.
Zij willen zich daar wel aan houden, omdat zij (en ik ook overigens) geloven
in wat er in de Bijbel staat. Een principe dus.

Dring mensen niet iets op wat zij niet willen: dat was ook het argument van
D66 bij de invoering van het homohuwelijk toen RPF-GPV-SGP riepen "het
homohuwelijk is niet goed".

Ramon.